Garść informacji o ePR, SEO i marketingu online

Fotolia_51292838_Subscription_XXL

5 martwych „prawd” SEO

Serwis Nowy Marketing informuje, jakie niezmienne prawdy SEO stają się powoli przeterminowane i dlaczego warto podchodzić do starych notatek z dystansem. Cel SEO jest niezmienny – chcemy uzyskać, jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach internetowych i przekuć to na zysk. Jednak środki, które przybliżają nas do tego celu oraz algorytm Google'a, który układa ranking stron w wyszukiwarce, są inne niż kilka lat temu. Dlatego wciąż możemy natrafić na zasady pozycjonowania, które już dawno powinny przejść do lamusa.

1) Treści są najważniejsze. Tak, to prawda, ale Internet się zmienił. Niestety dzisiaj strona, na której zobaczymy jedynie tekst, nie zostanie uznana za wartościową – ani przez użytkowników, ani przez wyszukiwarki.

2) Zdobądź linki, zdobądź pozycję. Dziś Google umie odróżnić prawdziwe linki od tych nienaturalnych i era kupowania na serwisach aukcyjnych pakietów setek linków za kilka złotych się skończyła. Naprawdę!

3) Warto spamować. Czy pamiętacie czasu, gdy można było wejść na forum zapełnione linkami lub stronę, która kierowała tylko do innych stron? Era zdobywania pozycji przez spamerskie strony się skończyła – a Google mocno karze tych, którzy nadal próbują zdobyć w taki sposób pozycję.

Baner Strona Sales-Care

4) Komórka i tablet to zabawka dla nielicznych. Oj, takie myślenie może zaboleć. Pisaliśmy już, że 21 kwietnia 2015 Google wprowadziło zmianę do algorytmu, promując strony dostosowane do urządzeń mobilnych. Lekceważysz mobilną rewolucję? Google zlekceważy Ciebie…

5) Blogowanie gościnne. Ktoś nie ma nic do powiedzenia? Zaproś go, żeby opowiedział o tym na Twoim blogu. Niestety – takie praktyki już nie działają, bo Google wypowiedziało im wojnę.

Chcesz dowiedzieć się więcej na http://nowymarketing.pl/a/5435,5-prawd-seo-ktore-nie-sa-juz-aktualne-w-2015-roku

Fotolia_51292838_Subscription_XXL

Raport firmy Webtrack o rynku analityki internetowej w Polsce

Główny wniosek raportu to „analityka internetowa każe zmienić podejścia do biznesu”. Zmiana ta jednak jest dobra dla naszych firm, bo w konsekwencji pozwala wyciągać wnioski z danych i przekładać je na korzyści finansowe. Dane pochodzące z analityki internetowej są kluczowe do zrozumienia istniejących powiązań zarówno w Twojej firmie, jak i wśród konkurencji. Pozwalają też nam przewidzieć przyszłość, co trzeba robić, by nie wypaść z gry.

Wyniki badania potwierdzają fakt, że użycie danych z narzędzi analitycznych do podejmowania decyzji w firmie przekłada się do poprawy wyników funkcjonowania firmy na rynku. 

Raport nie wskazuje na istotne zmiany, jeśli chodzi o korzystanie z narzędzi analitycznych. Pokazuje, że najczęściej używanym jest Google Analytics, ale wzrasta również liczba decyzji o korzystaniu z płatnych opcji. 

Raport w języku angielskim można pobrać ze strony www.bluerank.pl. W badaniu wzięli udział przedstawiciele agencji, mediów oraz organizacji należących do branży turystycznej, finansowej, IT i e-commerce.

By 

Sign In

Reset Your Password

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress